Zwroty:

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) – Klient ma prawo odstąpienia od umowy zakupu 14 dni od otrzymania towaru, bez podania przyczyny. 
W pozostałych wypadkach możliwość i warunki zwrotu uzgadniamy indywidualnie.

Przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera, wszelkie reklamacje dotyczące transportu muszą być zgłoszone kurierowi w momencie odbioru przesyłki.

Nie podlegają zwrotom:

Produkty uszkodzone lub noszące ślady użytkowania, kopiowania, otwierania opakowania.
Produkty, które zostały skonfigurowane na indywidualne zamówienie lub takie, którym towarzyszyło wykonanie usługi na indywidualne zamówienie - np. wykonanie wydruków, naniesienie grafiki, cięcie materiałów na wymiar itp.

Produkt należy zwrócić po uprzednim skontaktowaniu się ze sprzedawcą, w stanie niezmienionym (zapieczętowanym) na własny koszt. Zwracając towar ponosisz ryzyko uszkodzeń lub utraty podczas transportu - możesz ubezpieczyć na własny koszt przesyłkę 
u spedytora. Nie podlegają zwrotowi koszty transportu do klienta i ew. towarzyszące im koszty ubezpieczeń.

Co nie podlega zwrotowi?

Produkty uszkodzone lub noszące ślady użytkowania, kopiowania, otwierania opakowania.
Produkty, które zostały skonfigurowane na indywidualne zamówienie lub takie, którym towarzyszyło wykonanie usługi na indywidualne zamówienie - np. wykonanie wydruków, naniesienie grafiki, cięcie materiałów na wymiar, grawerowanie itp.

Produkt należy zwrócić po uprzednim skontaktowaniu się z nami, w stanie niezmienionym (zapieczętowanym) na własny koszt. 
Zwracając towar ponosisz ryzyko uszkodzeń lub utraty podczas transportu - możesz ubezpieczyć na własny koszt przesyłkę u spedytora. 
Nie podlegają zwrotowi koszty transportu do klienta i ew. towarzyszące im koszty ubezpieczeń.


Reklamacje, gwarancje i serwis - nowe zasady

Jeżeli zdarzy się, że zakupiony w naszym sklepie produkt posiada wady, zgłoś ten fakt niezwłocznie w formie pisemnej. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i omówi dalszy tryb postępowania. Prosimy nie wysyłać produktów bez uprzedniego uzgodnienia. W razie nieuzasadnionej reklamacji nie przyjmujemy przesyłek kurierskich za pobraniem, a koszty transportu będziesz musiał pokryć w z własnej kieszeni. Jeżeli produkt został uszkodzony podczas transportu przez firmę spedycyjną, warunkiem przyjęcia reklamacji jest protokół szkody podpisany przez przewoźnika. W wypadku uznania reklamacji zwracamy identyczny produkt, a gdy jest to niemożliwe - pieniądze - chyba, że uzgodnisz z nami inną formę - np. wymianę na inny produkt. W wypadku produktów drukowanych techniką wielkoformatową, offsetową czy też cyfrową należy mieć świadomość, że specyfika tych technik może powodować niewielkie różnice kolorystyczne w stosunku do tego, co widzisz na ekranie lub co uzyskałeś z drukarki biurowej. Różnice takie nie dają prawa do reklamacji.